Bank Spółdzielczy w Człuchowie, ul. Zamkowa 23

Główne działy

Bankowość elektroniczna

Facebook

Banery

  • zastrzeżenia
  • Doładowania

Nawigacja

Treść strony

Aktualności

2022.09.07

7 września - Międzynarodowy Dzień Czystego Powietrza

7 września - Międzynarodowy Dzień Czystego Powietrza
7 września obchodzony jest ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień Czystego Powietrza dla błękitnego nieba. W tym dniu, w sposób szczególny chcemy promować Program Priorytetowy „Czyste Powietrze”. W naszym banku można ubiegać się o ekologiczne kredyty antysmogowe z dotacją z rządowego programu „Czyste Powietrze”. Kredytobiorcy mogą liczyć na dopłatę nawet do 37 tys. zł. Jak to działa? Wniosek o kredyt z dotacją i gwarancją Banku Gospodarstwa Krajowego można złożyć u doradcy klienta. Prześle on dokumenty do właściwego terytorialnie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Z kredytu „Czyste Powietrze” można sfinansować m.in.: 👉 wymianę nieefektywnych źródeł ciepła na paliwo stałe oraz zakup i montaż nowego źródła ciepła, 👉 zakup i montaż instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (w tym kolektorów słonecznych i pompa ciepła do samej cwu), 👉 ocieplenie przegród budowlanych, 👉 zakup i montaż okien i drzwi zewnętrznych/bram garażowych, 👉 wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła, 👉 mikroinstalację fotowoltaiczną. #CzystePowietrze #BankiSpółdzielczeSGB #BGK #ZieloneSąsiedztwo #bank #ecology
2022.08.31

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników banku

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

 

NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie.

PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

 

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank!

2022.08.01

Lokata 6-miesięczna na nowe środki

 

Drogi kliencie!
 Z przyjemnością przedstawiamy nową promocyjną ofertę lokaty:

LOKATA 6 MIESIĘCZNA NA NOWE ŚRODKI  

 Czas trwania promocji ograniczony!

Skorzystaj z oferty, bo warto!

    • Lokatę otworzysz na okres 6 miesięcy,
    • Lokata jest nieodnawialna,
    • Gwarantujemy Ci stałe oprocentowanie przez cały okres trwania umowy,
    • Jeżeli utrzymasz lokowane środki w pełnym okresie 6 miesięcy zyskasz aż 5,75 % w skali roku,
    • Jeżeli podejmiesz wkład przed upływem zadeklarowanego 6 miesięcznego okresu odbierzesz sam wkład bez odsetek,
    • Lokatę otworzysz już od 1 000,00 zł, a maksymalna kwota to 100 000,00 zł,
    • Możesz założyć maksymalnie 5 lokat,
    • Środki wpłacać możesz w okresie od 08.2022 r. do 31.10.2022 r.
    • Lokata dotyczy wyłącznie nowych środków*,
    • Lokatę założysz w Placówkach Banku, w aplikacji mobilnej „Nasz Bank”
      oraz za pośrednictwem Internet Bankingu,
    • Więcej informacji na temat powyższej lokaty i innych produktów oferowanych przez nasz Bank uzyskasz również u naszych pracowników.

 

Zapraszamy do lokowania środków

w Banku Spółdzielczym w Człuchowie

 

 

*) Nowe środki - środki stanowiące nadwyżkę ponad saldo wszystkich środków zgromadzonych na rachunkach klienta Banku. Saldo ustalane na dzień 29 lipca 2022 roku.

 

 

 

2022.07.28

Wakacje kredytowe

Ustawowe „wakacje kredytowe”

Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawieścić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. „ustawowych wakacji kredytowych”? Szczegóły poniżej.

Na mocy ustawy z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej „Ustawa”) przysługuje Ci prawo do złożenia wniosku o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu hipotecznego, jeśli:

  • posiadasz w Banku kredyt udzielony w walucie polskiej, (UWAGA! uprawnienie to nie dotyczy kredytów indeksowanych lub denominowanych do waluty innej niż waluta polska),
  • zawarłeś umowę przed dniem 1 lipca 2022 r., a termin jej zakończenia przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty,
  • wraz z wnioskiem złożysz oświadczenie, że zawieszenie dotyczy umowy zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych.

Wówczas Bank:

  • od dnia wpływu Twojego wniosku do Banku, w okresie zawieszenia spłaty rat kredytu, nie będzie pobierał płatności wynikających z Twojej umowy o kredyt, tj. rat kapitałowo-odsetkowych oraz pozostałych opłat i prowizji wynikających z umowy, z wyjątkiem powiązanych z nią opłat z tytułu ubezpieczeń,
  • w terminie 21 dni od dnia wpływu wniosku poinformuje Cię o otrzymaniu wniosku oraz o jego zrealizowaniu,
  • po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu wyśle do Ciebie aktualny harmonogram jego spłaty,
  • nie pobierze żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie Twojego wniosku,
  • przekaże do Biura Informacji Kredytowej S.A. dane o zawieszeniu spłaty rat Twojego kredytu i wydłużonym okresie kredytowania, powstałym w wyniku tego zawieszenia.

Informacje dotyczące wniosku o zawieszenie spłaty kredytu:

  • wniosek przysługuje wyłącznie w stosunku do jednej umowy o kredyt hipoteczny, zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych kredytobiorcy; konieczne jest złożenie wraz z wnioskiem oświadczenia, że dotyczy on umowy zawartej w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych kredytobiorcy (oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń),
  • wniosek możesz złożyć pisemnie – osobiście w Oddziale Banku lub przesyłką pocztową albo elektronicznie – wysłać skan lub zdjęcie wniosku na adres e-mail sekretariat@bsczluchow.sgb.pl,
  • na jednym wniosku możesz zawnioskować o zawieszenie spłaty kilku rat kredytu, pod warunkiem, że początek pierwszego okresu zawieszenia rozpoczyna się z dniem doręczenia do Banku wniosku, nie wcześniej jednak niż dnia 1 sierpnia 2022 r.,
  • maksymalny okres, na jaki możesz zawnioskować o zawieszenie spłaty rat Twojego kredytu, wynosi:
  • 2 miesiące (2 raty) – w okresie 1 sierpnia 2022 r. – 30 września 2022 r.,
  • 2 miesiące (2 raty) – w okresie 1 października 2022 r. – 31 grudnia 2022 r.,
  • 1 miesiąc (po 1 racie) – w każdym kwartale w okresie 1 stycznia 2023 r. – 31 grudnia 2023 r.,
  • zawieszenie spłaty kredytu nie dotyczy rat wymagalnych na moment złożenia przez Ciebie wniosku,
  • zawieszenie spłaty rat kredytu powoduje przedłużenie okresu kredytowania oraz wszystkich terminów przewidzianych w Twojej umowie o zastosowany okres zawieszenia spłaty rat kredytu (bez konieczności aneksowania umowy),
  • w każdym momencie masz prawo do rezygnacji ze złożonego wniosku,
  • jeśli wcześniej na wniosek kredytobiorcy, Bank zawiesił już w całości albo w części spłatę zobowiązań z tytułu umowy o kredyt na warunkach innych niż określone w ww. Ustawie, termin tego zawieszenia ulega skróceniu z mocy prawa z dniem doręczenia do Banku wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu na podstawie Ustawy,
  • jeśli korzystasz ze wsparcia w ramach pomocy udzielanej przez Fundusz Wsparcia Kredytobiorców, na mocy postanowień ustawy z dnia 9 października 2015 r. o wsparciu kredytobiorców, którzy zaciągnęli kredyt mieszkaniowy i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej, złożenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu hipotecznego skutkuje zawieszeniem przekazywania ww. wsparcia na rachunek spłaty Twojego kredytu, wsparcie ulegnie wznowieniu po ustaniu okresu zawieszenia spłaty rat kredytu.

Dokumenty do pobrania:

Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu wraz z oświadczeniem  dot. zawarcia umowy o kredyt w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych (pdf).

Masz pytania:

Skontaktuj się z Oddziałem Banku

 

2022.07.25

Zmiany w aplikacji mobilnej Nasz Bank

W związku z podnoszeniem bezpieczeństwa aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz prac nad jej nową wersją, uprzejmie informujemy, iż od wersji 2.0.0 aplikacja nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony. Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android (do tej pory 5.0), oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS (do tej pory 9.0).

Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

 

baner toplayer
PFR

Rozmiar czcionki

Inne opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.