W związku ze zmianą systemu, od 06.11.2024r. wszystkie transakcje klientów zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:
a) dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
b) dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.